Friday, July 3, 2009

upss..

MA TÕSISELT VABANDAN, kuidas on võimalik olla nii laisk , kui mina. ?!?! See on VÕIMATU ! ma ju lubasin, et ma hakkan tihedamini kirjutama, aga ma tegin hoopis vastupidi :( andke mulle andeks, ekss ! :)
Nii ma siis jätan paar asja vahele ja alustan minu kallikeste lõpetamisest. Kassu ja Cätu olid muidugi kõige kõige kenamad seal, minu printsessid :) Te ei kujuta ette kui suur tahtmine mul tuli, et saaks ise ka lõpetada :d


Pärast seda läksin ma maale, kus oli mul ka sugulase lõpetamine. Ma oleks tahtnud sealt natukene kauem olla, aga ilmad ei olnud just parimad ja töö ootas. :) Kui ma maalt ära tulin , hakkas mul kohe töö. Appikene te ei kujuta ette kui raske see oli, me pidime cätuga seinu pesema koolis ja laudasid puhastama. Mu käed olid peale seda vägaväga valusad :/



Igatahes peale tööd käisin ma emmega Soomes, ma ei saanud küll palju asju, kuid siiski oli tore emmega aega veeta. Me käisime kõik H&M-id läbi ja siis veel mõned poed. Ma sain endale mõned asjad, mis mulle vägaväga meeldivad.



Ja nüüd siis üks tähtsamaid sündmuseid selle aja jooksul , Reeda ja Patricku pulm :d Üks päev enne pulmi käisime me külalistega tutvumas janii, seal oli hästihästi tore, mis sellest, et enamus rääkisid inglise keeles ja ma ei julenud nendega just väga palju oma keeleoskust praktiseerida :d . Nad kõik olid tohutult sõbralikud ja kohe tuldi meiega rääkima :) Me grillisime seal, cätuga suutsime ennast muidugi kõige pidulikumalt riidesse ka toppida ja õhukeselt, ning sellepärast hakkas meil meeletult külm.



Pulmad ise toimusid Tallinna Raekojas, see oli minuarust tõsiselt armas, et nad tulid Floridast Eestisse, et pulmad siin teha. Reet oli nii kena muidugi ja terve pulm viidi läbi kahes keeles, mis oli enesest mõistetav loomulikult :d





Peale pulmi läksime me cätuga Kirstenit ja Evelini hoidma, nad on nii armsad kahekesi. Me olime täiesti kindlad, et Evelin hakkab peale enda emme ära minekut nutma, kuid ta oli niitubli ja ei teinud seda. :) Hoidsime neid siis ja lõpuks oligi aeg koju minna. Kui me õhtul bussiga tagasi minema, avastasin et mu klambrid on kaudnud. Appikene , te ei kujuta kuidas ma ehmatasin, ma mõtlesin et ma lähen bussilt maha ja sõidan linna tagasi neid otsima xd Aga jah, ma muidugi suutsin need toppida enda käekoti kuskile sahtlisse :D




Eile käisime me cätuga linnas ja kinos. Me vaatasime seda Adventurelandi, see oli nii armas film ja mulle tõsiselt meeldis :) Kuna me jäime muidugi bussist maha ( meie kahe puhul niivõrd tavaline ) , siis me pidime linnas passima ;d bussis tegime mingeid lollakaid pilte :) no mis teha, meie ju .




Õhtul käisime mina, cätu, krissu ja käthy v
äljas. Te ei kujuta ette kui palju ma teid armastan.! :)
___
Noonii ja nüüd siis tänane päev, Õõh rõve ilm ! aga ma pidin sellegi poolest linna minema ja endale päikesevarjutuse ostma (eclipse) , ja siis ma ostsin endale ühe pluusi ka :)

Ja siin ma nüüd siis olen tagasi kodus, ma ei luba enam midagi , aga ma proovin tõsiselt proovin hakata iga nädal kasvõi kirjutama ;) Vabandust veelkord!

2 comments:

  1. Ma ikka veel armaastan su kõiki riideid, eriti seda Carrie kleiti! Kaugel raamatuga oled juba?_:D

    ReplyDelete
  2. siis on heaa :) oo ma kaa ;)
    34 lk, inglise keelne on parem ;)

    ReplyDelete