Friday, July 24, 2009

Piva





niisiis ma käisin vahepeal laagris , seal oli vägaväga mõnus :d
esimesel päeval läksime me sinna ja ma avastasin, et mul on peaaegu kõige suurem kohver xd õhtul toimusid igasugused tutvumis mängud, mis olid üpris igavad :d Me saime õnneks kogu meie kambaga kämpadesse, mis oli väga hea :d Ma arvan, et ma ei hakka teile igast päevast kirjutama, kuna see läheks igavaks, niiet ma teen lühidalt. Kuna see oli kunstilaager siis tegime seal endale tassi, pluusi, salli, märgid ja muidugi joonistasime :) toimusid erinevad üritused ja mängud. veel saime tantsumattidel tantsida ja karaoket laulda. Kõige lahedam oli muidugi ööhäire , mida meie korraldasime. see oli tõsiselt naljakas , aga no rahval oli jube ;d me sidusime ühe poisi jalgupidi puuotsa ja teda ei saadud sealt kätte , ma mõtlesin et ma lasen püksi, kuna niii naljakas oli xdd aga jahh , ma rohkemei viitsi kirjutada :/

eile olin ma koos käthy, krissu , cätu ja kassuga niimõnus oli , nagu alati :D päeval käisin ma käthy juures hoolduses, kuhu tuli ka krissu järgi . siis ma pidin vahepeal koju tulema ja emmele mingi nõmeda teksti ära tõlkima. pärast seda sain ma uuesti krissu ja käthyga kokku ja me otsustasime, et läheks telkima. Õhtul ühinesid meiega ka kassu ja cätu ning siis me läksimegi kassu aeda. Ühesõnaga ma armastan teid . ! ja ma jäängi seda vist ütlema

Oehh ma ootan homset, kuna ma lähen kassuga kirbukale ja see saab hea olema :)

No comments:

Post a Comment