Tuesday, July 7, 2009

kallikesed


Niisiis ma olen veetnud palju aega oma sõpradega ja see on hea, sest nemad on just need keda ma kõige rohkem vajan. Nad on kui ravimid, mis mu terveks teevad, kui ma olen väga haige või nagu toit inimesele, kes on näljas (see viimane oli halb näide) . Nad on mulle KÕIK, te võite alati kindlad olla, et ma ei jäta teid Cätu, Kassu, Käthy, Krissu ja Inger. ARMASTAN TEID ÜLE KÕIGE !! :)
Ma käisin mingi päev krissuga ja käthyga grillimas , mõnus oli nagu te võite arvata :D Ning ka linnas, kust ma ostsin endale sõrmuse :) Ja siis ma käisin Cätuga kaltsukas, ma mingis muus postituses kirjutan lähemalt. Ning peale seda käisime Jääaeg 3 vaatamas, see oli nii armas ;d Tegelt oli üldiselt päris tegudevaene nädal :)
Ma lähen homme maale Kassuga niiet ma mõnda aega ei kirjuta ja pildid ma lisan ka hiljem :)

No comments:

Post a Comment