Monday, July 13, 2009

mustvee



käisin siis kassu ja emmedega mustvees :) hästi hea oli , väljaarvatud need ilmad . meie päevad möödusid sulgpalli (tegelt seda ainult kaks korda vist :D ) ja kaarte mängides ning ujudes :D vesi oli päris soe :d okei tegelikult alguses kui jala vette panid kadus ikka kogu ujumis tahtmine ära ;d aga me lubasime üksteisele, et me käime iga päev ilusti ujumas :)

päikest ei olnud ja seega ei tulnud päevitamisest midagi välja va. üks päev :d oehh ja muidugi kaltsukas, te ei kujuta ette kuidas ma armastan mustvee kaltsukat, sealt alati leiab midagi .. ma usun, et ma panen pildid asjadest järgmisesse postitusse . :) võino teen üldse järgmise postituse hoopis selle jaoks, aga seda juba peale laagrit. ehksiis peab natukene ootama :d täna käisin käthy juures hoolduses :d ja nüüd ma siis pean lõpetama ja hakkan onuga videvikku vaatama xd tsauu . muahhh



ma unustasin mainida, et ma julgesin oma digika lõpuks vette panna .. haha oleksite te näinud kuidas ma kartsin xd ja see ei läinudki katki , kuigi sealt paistsid lausa juhtmed välja kui ma kuskilt august sisse vaatasin ;d

2 comments:

  1. Sa unustasid öelda, et sa julgesid oma digika siiski vette panna :D

    ReplyDelete
  2. oi ups, ma kirjutan kohe lõppu :)

    ReplyDelete